Maria FĂRÂMĂ

MENŢIUNE

la Concursul literar ARIPI DE DOR,

ediţia a V-a , 2010

Destin                                                                          

                                                                                     

Frunzele ruginesc
pe fundalul 
unui suflet
umplut cu huma
destinului.

 

 

      Repaus

Tic-tac, tic-tac

păienjenişul îşi mistuie prada.

Alături de mine-

timpul zgribulit sub cearşaf.

Zorii îşi revarsă existenţele,

iar clepsidrele se sparg,

uitîndu-şi sîngele

în mîinile mele…

Tic-tac…

 

 

     ***

Sub aroma 
sentimentelor
Visez euforic
dansul nupţial
al fluturilor.

Mirific

 

doar visătorii
valsează
printre iluzii
şi îngînă alene
în do-major
cîntecul îngerilor

 

 

Infinit

 

Şi fluturii nasc
albastrul cerului.
Noi,doar trebuie să-i ajutăm
să creadă în nuferi…

 

 

Insensibilitate

 

Mi se ofilesc creierii
de atîta absurditate.
Mă simt
de parcă aş fi ţinut sub limbă
ţepii unui cactus
sau pastila anti-poezii.

 

 

Detest

 

Ploaia
mi s-a infiltrat în cartilaje
Ii simt respiraţia muribundă.
Mi-e silă de umezeală,
şi de felinare.
Simt miros de mucegai
pe strada 
din mine…

Lasă un răspuns

