O, Sheherezadă

Mihaela BOTEZATU

Cu ochii flămânzi, cu inima grea,

Aştept o lumină din ochii-ţi să cadă,

Din părul brodat cu bucle de nea,

Să vin să te văd, o, Sheherezadă.

 

Poveştile tale mi-au deschis ani-lumină,

Iar buzele mele te cântă cu dor;

Un dor de privire din bolta senină,

De mâna ta caldă, a vieţii pridvor.

 

Spuneai slove dulci, unite de vrajă

Ca ochii mei grei să-I umpli de tihnă,

Să-mi stai mai apoi o noapte de strajă,

Să nu oboseşti, să nu ceri odihnă.

 

 

Şi-apoi să-mi săruţi fruntea cam creaţă

Căci visul cu zmei şi cu zâne mă lua,

Şi-mi dădeai  prin iubire crâmpeie de viaţă,

Când trupu-mi zăcea sub aripa ta.

 

Mai vino azi, dragă, iubită Crăiasă,

Mă du mai departe, cu tine tu ia-mă!

Mi-e dor de-ntâlnirea cu tine de-acasă,

Tu, scumpă, frumoasă, pe veci a mea mamă!

Lasă un răspuns

