Sublimare

Ela CRÂNGAŞU – clasa aX-a D, LTNB

Fumez un vers
Şi nu mai termin
Pachetul de gânduri.
Mă ciocnesc de-aceleaşi lucruri.
Nu pot să le ţip,
Deci le tac şi
Notez în carneţel.
Tăcerea doare,
Crusta anilor crapă
Repetând incidentul neplăcut
De la data x şi
Etimologia lacrimilor.
Zodiacul meu pretinde
Că-s ok. Şi oglinda
Teatralizează peste
Fiinţa mea împovărată.
Îmi şterg ochelarii,
Dar lumea-i la fel,
Abscons orologiu al
Ieşirii din minţi.
Înşurubez un zâmbet
pe faţă şi calc apăsat.
Asfaltul mestecă frunze uscate.
 

Închipuire
Mă saluţi respectuos
Şi-apoi întorci privirea spre
Spatele-mi glorios.
Scoţi arsenalul din dotare
Şi într-o clipă
Lama lucie prinde viaţă
Sub gâtul de greiere.
Deschizi ochii,
Asfaltul e curat,
Doar gândul s-a murdărit.

 

Lacrimi

 
Şi simt o nelinişte,
Suficientă cât să nu mai
Înoate sângele în mine.
Ochii îmi pompează lacrimi
Şi scurgeri de sentimente
Care dor. Am un suflet diform,
Plânge mereu. Sesizez
Un cutremur mental
Şi strâng pieptul care,
Câteva secunde,
Mi-a rupt un ţipăt.
Şi plâng.
Găsesc un refugiu
Şi nu mai înfrânez versul.
E un fir eteric
Între aici şi acolo,
Ceas rău şi „pauză”.
Aştept să trecem
De acest purgatoriu

Lasă un răspuns

