DORINŢĂ

Sandra BROJBA – clasa a IX-a D, LTNB

Lângă lacurile vii

Încă te aştept să ştii

Să îmi vii încoronat,

Să mă lepezi de păcat

 

În al umbrei luminiş

Să mă săruţi pe furiş,

S-apucăm acelaşi drum,

Cel bătătorit de fum,

 

Pân la anii de vecie

Laă-ţi petalele mie,

Să îmi împletesc cunună,

Pentru nunta de sub lună!

 

 

Miracol

Ce mirare prafuita

Sta in mana-mi amortita!

Cate versuri ma asteapta

Sa le dau glasul o data!

 

Dintr-o strofa iti aduc,

Raiul, pe frunza de nuc

Si pe versuri de conduc

Pan’ la cer, zambind naluc.

 

La altar versificat,

Toata viata m-am rugat.

Langa vers am asteptat

Sa-mi spal gandul de pacat

Lasă un răspuns

