Serbările METAMORFOZE

Elena CRÂNGAŞU + clasa aIX+a D

Pe data de 1 iunie a avut loc serbarea revistei “Metamorfoze”,ediția 2014.

În cadrul acestei activităţi am fost şi eu invitată,fiind primul an în care am participat. Pot spune că am avut o deosebită plăcere să pot lua parte la această activitate. Mi se pare un lucru frumos să se organizeze încă astfel de activităţi culturale,ce stârnesc interes tinerilor,şi nu numai. Spun “interes” pentru că a fost o serbare diversificată,zic eu,întâlnind în cadrul ei atât recital de poezii,cântece,cât şi concursuri. Revista “Metamorfoze” este o revistă ce permite elevilor să se afirme pe plan literar,şi nu numai. Trebuie să îi fiu recunoscătoare profesorului meu,domnul profesor doctor Constantin Miu,deoarece acesta m-a adus în fața revistei. Am publicat anul acesta şi sper să nu mă opresc aici,oferindu-mi astfel şansa de a mă face remarcată de cititorii revistei. La această serbare,toți cei ce au o contribuţie la completarea revistei,au fost premiați,printer care: scriitori,recitatori,pictori. Activitatea a fost una recreativă şi interesantă,putând,prin intermediul ei,să cunosc şi alte talente.

Sper să se organizeze cât mai mulți ani de acum înainte,căci revista “Metamorfoze” deschide noi porţi şi trebuie aniversată cum se cuvine.

 

DSC01605

 

 

 

DSC01604

 

 

 

 

 

DSC01602

 

 

DSC01603

Lasă un răspuns

