Sărbătoarea “Metamorfoze”

Aici puteţi viziona filmarea ediţiei Serbărilor revistei

METAMORFOZE – 01 iunie 2014

 

Bianca MOISE – clasa a IX-a D

Ca în fiecare an, pe data de întâi iunie suntem obişnuiţi să adăugăm în vaza timpului încă un trandafir al talentului, cugetului şi simţirii.

Este al doilea an în care particip la o astfel de activitate şi aş vrea să vă povestesc şi dumneavoastră cum am ajuns aici. Ȋn vara anului 2013 am venit la serbarea revistei în calitate de invitat, scriam poezii şi îmi plăcea să cred că sunt acceptabile, dar sinceră să fiu nu speram o astfel de colaborare, nu credeam că lucrările mele sunt valoroase sau că vor fi publicate. Acum vă spun că domnul prof. dr. Constantin Miu a apreciat creaţiile mele şi m-a publicat, atât în revistă, cât şi în cartea “Vitralii lirice”, aceasta cuprindea scrieri ale colaboratorilor revistei. Bineînţeles aceasta a fost o surpriza foarte plăcută, atunci m-am simţit specială cu adevărat, ştiam că există persoane care mă susţin şi care chiar contribuie la creşterea mea artistică.

Anul acesta am fost premiată pentru activitatea din cadrul Asociaţiei “Metamorfoze”. Am citit poezii scrise de colaboratorii revistei şi am ascultat o serie de poezii patriotice care mi-au fost tratament pentru suflet.

Sunt mândră că fac parte din familia “Metamorfoze”, este o familie caldă şi primitoare, dornică de a avea ceva nou şi de a susţine adevăratele talente.

 

DSC01582

 

 

 

DSC01575

 

Lasă un răspuns

