poeme

Bianca MOISE – clasa a IX-a D

 

Dans sentimental

Ţi-am dansat profund cuvântul,

Amăgiri de altădată

Îmi îneacă pânza în larg

Şi mâinile noastre – tăceri marine.

În amintiri de scoici nemuritoare

Am închis minunea din mine,

Aşa se naşte un destin,

Dar roua e acum mai neagră

Sufletul meu se zbate

Căutându-şi ultima petală!

 

Sfâşiere

 

Mă sfâşii adeseori

Prin săruturi cu gust marin,

Iar mirosul mării are partitura verde.

Ai fi un canibal mult prea romantic

Dacă ţi-ai cânta mereu dorul

Prin arcuşul albastru al privirilor.

Mi-ai îmbrăcat gândurile

Cu sorii speranţelor

Ce mistuie nostalgic erosul….

 

 

 

 

O, Iisuse

 

Scump Iisuse, Tu să scuturi

Peste noi inimi de fluturi,

Într-un galben păcătos

Se pierde credinţa mea.

O cruce a speranţei veşnice

Ai purtat pentru noi.

Mâinile tale – doi cleşti arămii

Ce s-au frânt în negrul îndurerat,

Ai înviat doar pentru noi

Şi am trăit credinţa ta!

 

 

Fugar

 

Timpul are hainele zdrenţuite,

Iar tu ca un fugar nevăzut

Te hrăneşti cu fagii roşii ai cuvintelor,

Sub pleoapa mea înfloreşte liniştea cerului.

Şi umerii tăi goi par nuferi de lumină

Ce mângâie pătura nopţii.

Inima mea e acum tăcută,

Am rămas doar noi, e timp pentru iubirea

Ce ascunde visele în buzunarul de la piept.

 

 

Margine

La o margine arsă de drum

Din amintiri rămâne scrum,

Acum visul preafrumos

Devine doar trecut tumultuos.

Te-am lăsat să-mi schimbi destinul,

Tu ai făcut pe clandestinul.

Te-am crezut şi-am acceptat,

Tu te-ai îndepărtat treptat.

Un colţ de suflet te simte iar,

Aceeaşi persoană îţi vrea inima în dar…

Zadarnic, acum povestea noastră a rămas

Locul unde îndrăgostiţii mai fac popas!

Lasă un răspuns

