ELA – POEME

Elena CRÂNGAŞU – clasa a IX-a D, LTNB

 

Răsărit

Mi-am învelit dorul

În muguri verzi,

Dar au căzut apoi

Şi dorul a înverzit,

Până când cupele florilor

S-au deschis în faţa iubirii.

Şi-atunci iubirea ta

Mi-a prins inima cu mâinile,

A absorbit fiecare bătaie

Şi a pictat răsăritul cu ele.

Acum, ca să te văd,

Privesc răsăritul.

 

Primăvara ta

Natura cântă simfonii parfumate.

Ce frumos!

Se înalţă în zbor melodios

Şuvoaie de primăvară.

Sufletele cântă la vioara iubirii.

Opresc timpul în loc –

Măcar pentru o zi

Vreau să fiu primăvara ta,

Pictată pe buzele florilor de liliac,

Înecate în cascade violet.

 

 

 

 

 

 

 

 

Locaţie

 

Aştept…

Aştept de ani să-mi baţi la uşă.

Nu ştiu de ce ai plecat.

N-am renovat, să ştii,

Toate sentimentele sunt la locul lor,

Te respiră încă de pe buzele mele.

Poate nu-mi mai ştii adresa.

Oricum, cheia casei e în inimă.

Tu poţi ajunge la ea oricând.

Eu n-am schimbat locaţia dragostei,

Dar tu…

Tu te-ai mutat în alt suflet

Şi vreau să te-ntreb:

„Mai vii? Te mai aştept?“

 

Lasă un răspuns

