DIN CARTEA I DE POEZIE ETERNITATEA

Nicholas ANDRONESCO

 

Istoria Sensibilă la Intelligent Design

lansată la NEW YORK în 22 ianuarie 2012, Ediţia a doua, DeLux

 

Cerul II

Ziua: 1

Ciclul: DREPTUL DE A FI,  pagina 50

  

GENERARE

 

Părinţii mei au hoinărit în secole de vis

Au strâns minuni privind în paradis

Părinţii mei aşa m-au scris

 

Părinţii mei poate n-au existat

A fost un Univers ce naşterea mi-a suportat

Şi-n chip de hume frământat

Dureri de nou mi i-a luat

 

 

 

13 aprilie 1975, Bacău

 

 

Cerul VI

Ziua: 5

Ciclul: DEVENIREA  pagina 118

  

TRANSFORMARE

 

Nu mai ninge

Nu mai are

Cine să asculte

Farmecele mute

Din adânc pământ

Stau

Orbit de nemişcare

Mintea doare

Încearcă să se schimbe

Mângâiată de zăpadă

Se împacă

Străluceşte rece

Nimeni nu mai trece

                              Poate e târziu

Poate razele sunt duse

Poate că sunt fulg

Ce cade

Spre un alt pământ

Poate că sunt soare

Ce abia acum răsare

Poate că eu însumi

Nu mai sunt

 

24 aprilie 1978, Constanţa

 

 

Cerul IX

Ziua: 8

Ciclul: ZIUA A OPTA pagina 195

 

FANTEZIE

              Relaxare şi esenţe

 

Pe drum de flori

Culori

Lumini zvâcnind

Petale amestecând

Cântând plutind

În văzul neştiut

Am mers

Curgând nedefinit

Întoarceri vrute

M-au chemat

Simţind murind

Legate înfruntări

Petale şi culori

Învăluind

Gândirea dezvelind

Am adunat comori

Cu stropii timp

Materia udând

Cu dâre alungind

În urmă şi-nainte

Trudind în mine la fiind

Suflet metamorfozat

 În flori

 

5 martie 1976, Constanţa

Lasă un răspuns

