Ultima oara

Ema BRATU, clasa a XII-a D, LTNB

Cu pacatul  pe suflet

Si cu indulgenta in picioare

Am sa te gasesc de maine

In amintirile ce vor veni ,

Am sa te gasesc ultima oara

Si am sa te iert acum

Acum,cand lira ta sentimentala

Mi-a lasat sufletul fara auz

Ca si cand ,de fiecare data e ultima oara

 

 

 

Si totusi…

 

Te tradeaza expresia fetei ,

Cand spui ca vrei sa pleci.

Te prefaci ca vrei sa tac

Si inca stiu ca nu  e asa.

Ma vrei departe dar ma tii de mana ,

Razi prosteste cand iti spun ca nu te cred,

Te juri ca tie nu-ti mai pasa ,

Dar ramai nemiscat in umbra mea.

Si totusi,cine esti?

 

 

Hotii

 

Ne-ati ros cu minciuna pana la os,

Ne e rusine sa va zicem oameni

Sunteti hoti de tara,

Alaptati de pericolul moral,

Voi care ne-ati inchis in borcanul cu sclavie.

Maine va dam foc la haine

si la spitalul de nebuni

Lasă un răspuns

