Amintire

Bianca MOISE – clasa a IX-a D, LTNB

Iubirea de ieri a răsărit azi amintire,

Iar mâine va fi cenuşa

Împrăştiată dispreţuitor pe ţărm

Şi contopită cu nisipul auriu.

Privim temători suvenirul din trecut.

Cerul negru plânge cu noi,

“E imposibil” îmi spune raţiunea.

Inima neagă şi ştie că dacă laşi ce iubeşti

Pierzi totul!

Vrei să mă uiţi şi totuşi mă visezi şi mă cauţi!

Te prefaci că eşti fericit, iar mie-mi ofileşte sufletul,

Plâng, nu rezist, amintirea ta mă domină, mereu,

Vreau parfum dar sunt dependentă de otravă…!

 

Conversiunea sentimentelor

 

Crinii

Oferă

Naturii

Vise

Efemere,

Renaştere.

Sirenele cu

Incantaţiile lor

Unice

Ne

Eliberează sufletele rănite.

Lasă un răspuns

