Simţiri

Hűlya Curtamet, – clasa a XII-a A

O abatere de vânt

Gândul mi-l fură.

Privirea-mi e pierdută

În abisul înceţosat.

 

O lumină răsare in depărtare…

Mă îndrept cu paşi grabiţi…

Dar ea dispare.

 

Un strigăt asurzitor

Auzul mi-l blochează.

Doar inima-mi sfioasă

Căldura ta o simte.

 

Atunci când glasul tău

Auzul mi-l încântă

Într-o clipă sufletul mi se inundă.

 

Atunci când privirea ta

Pe trupul meu

Incet ţi se scufundă

Inina-mi tresare şi cu ardoare

Mă îndrept către soare.

Soarele meu, lumina mea

Motivul care mă face să trăiesc.

TU-tovarăşul meu de-o viaţa.

Lasă un răspuns

