scrisori de DRAGOBETE

1.  Corina IVAN – IX D

 Scumpul meu,

          

           Iti scriu aceste randuri datorita sentimenteleor ce ma apasa si dragostei ce iti port.

        De cate ori n-am incercat sa-ti marturisesc ceea ce simt eu pentru tine dar de fiecare data imi pierdeam curajul. Iubesc ceea ce esti, cu o dragoste mai puternica decat distanta, mai tare decat timpul, mai neinduratoare decat ratiunea, in ciuda faptului ca esti departe. Traiesti in fiecare bucatica din mine, in fiecare gand, lacrima sau zambet cu care infrunt clipele. Traiesc datorita curajului pe care mi-l inspiri.

     Am vazut doar intunericul si nimeni nu mi-a dat lumina, pana cand ai aparut tu.Un baiat cu suflet pur si sincer ce lumineaza fiecare suflet ce ii iese in cale,asa ai facut  cu mine; lumina ta m-a trezit la viata si m-a facut sa te iubesc.

     Cu tine alaturi sunt intreaga, iar inima mea abia suporta atata fericire. Trezesti in mine furtuna si vant si pasiune si moarte si viata si cant si durere simt ca traiesc si ma inalt si cobor cu fiecare bataie a inimii.

     Iubirea mea pentru tine nu se va sfarsi decat atunci cand un pictor orb va reusi sa picteze pe sunetul unei petale de trandafir cazuta pe o masa de cristal, dar si atunci eu inca te voi iubi si vei fi in gandul meu.

    Iubirea mea, exist pentru destinul nostru,

                                                             Corina

2.  

Mădălina VIŞĂNOIU + IX D

Dragul meu,

Zilele fara tine trec precum trece apa peste pietrele raului. Stau zile intregi gandindu-ma la tine ca la un print zburator care vine noaptea si imi fura visele. Chipul tau este atat de fin parca acum il ating si ochii tai asemeni perlelor imi fura inima si gandul. Cuvintele sunt soapte dintr-o lume a visurilor care imi dau uneori sperantele unei iubiri eterne precum cea a Julietei cu Romeo. Iubirea ta imi este destinata mie precum este scrisoarea pentru destinatar. Simt atata neputinta-n jur, cu vorbe, iar ma amagesti, cu soapte, iar ma vrajesti, dar in final vrei doar sa ma iubesti. Dupa un timp te-am intalnit si am crezut ca reusesc sa te privesc sperand ca sufletul mi-l ajut s-astern dorinte ne-mplinite, dar inutil eu am luptat si cu o simpla amintire tu iarasi m-ai uitat. Ratacesc in negura si ceata, n-aud nimic oare mai sunt in viata? Tu vii din nou s-aprinzi in mintea mea acea parte din mine care inca te mai vrea. Imi este atat de greu cand vorbesc cu tine s-ascund tot ce simt, dar nu imi trebuie decat un cuvant sa pot sa zbor spre tine. Zorii se scurg in genele timpului, iar eu respir parfumul vantului. Ma tem pentru mine, pentru noi, ma tem de sfarsit, desi e doar inceputul. Pana si acest cuvant ma ingrozeste. Ma tem pentru sfarsitul iubirii, al viselor, dar nu imi trebuie decat o privire pura si dragostea noastra va dura la infinit.

Cu dragoste,  Madă

3.  

Alex NEGRU – IX D

Scrisoare pentru ea (sau din trairi pt ea, la alegere )

De fiecare data ma intrebam ce este dragostea,acea dragoste si acele sentimente care noi oameni le purtam in sufletele divine.

Pentru mine dragostea a inceput atunci cand pentru prima oara ne-am zis buna unu altuia si am simtit o infiorare adanca.

A doua zi cand ne-am intalnit pe bancile scolii tindu-te de mana ma simteam ca o cupa de frisca in care tu erai capsunica .Cu timpul am inceput chiar sa tin foarte mult la tine ,dar cu toate astea nu puteam sa iti spun ca te iubesc .

Stateam si ma gandeam daca nu spun un lucru asta nu inseamna ca eu chiar nu tin la tine ,nu eram pregatit sa ti-le zic,sufletu nu era impacat cu ele,inca incerca sa iti cunoasca secretele .

Oare acest puternic sentiment poate fi descris poate fi povestit si la altii?Eu nu cred .Nimeni niciodata nu poate sti ce zace in sufletele unui indragostit!Nimeni nu poate afla intensitatea iubirii!Doar ea si el,doar el si ea ,doar doi indragostiti pot simti ,si nici atunci nu isi dau seama care iubeste mai mult ,care traieste mai mult iubirea.

4.  

Ana Maria LUNGU + IX D

Dragul meu iubit, prin aceasta scrisoare vreau sa iti spun ca nu te iubesc pe tine ci  il iubesc pe Dumnezeu deoarece te-a facut sufletul meu. Chiar daca ne certam si exista lume care doreste sa ne desparta , noi suntem tari si luptam pentru a ramane impreuna si pentru a trece cu bine peste toate problemele .

Te iubesc precum iubeste un inger , am nevoie de tine precum are nevoie inima de sange.

Iti multumesc ca ma iubesti si ca mai ales dintre atatea fete.

Cu drag , a ta iubită,  Bidi

 

5.  

Cami  CINCU – IX D

 

Asa cum petalele unei flori se deschid la lumina soarelui si se lasa leganate in bataia vantului, tot asa si gandurile mele se indreapta spre tine. Sunt un fulg de nea care incearca sa iti mangaie fata … Doamne ce as vrea
sa ma scurg in pielea ta si sa nu mai ies niciodata, asa as avea certitudinea ca nu am sa te pierd…. Poate poate o clipa ai sa crezi ca sunt nebuna…Poate ca asa este…sunt nebuna,nebuna dupa tine, tu esti tot ce am de pret..tot ce
am visat, tot ce mi-am dorit .. Poate viata mea a fost cruda cu mine, tu sa fii atat de departe si eu … sa te caut in disperare.. Vreau sa te vad, sa te sarut, sa fiu numai a ta, nu pentru o clipa ci pentru eternitate…Noaptea trece ,
o muzica suava imi alina singuratatea …. ce pot face? nimic decat sa astept clipa revederii noastre, clipa in care voi fi din nou in al noualea cer… Ma rogla Dumnezeu ca acea clipa sa fie cat mai aproape pentru ca suferinta mea sa inceteze…

Am nevoie de iubirea ta, am nevoie de o iubire sincera si reala…m-am saturat de minciuni si inselatorii… Vreau sa traiesc alaturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe in doi, pe care nu cred ca as putea sa le descriu in cuvinte … pentru ca nu au grad de comparatie.Marea este
complicea mea, ea este alaturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a tradat si nu ma va trada niciodata .. dar ea nu poate tine locul unei dragoste adevarate
e nevoie de un inger de baiat  pentru ca totul  sa fie ca in paradis … Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri.Sunt un gand hoinar, ratacit in parul tau, roua diminetii tarzii incediate de soare, secunda boaba de nisip cazuta in clepsidra fara de sfarsit.Sunt firul de iarba peste care treci acum grabit, sunt frunza pe care o tii ingandurat intre degete.Sunt raza de soare care iti mangaie privirea, sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand…Iubitul meu, ochii tai deschid spre mine universuri, zambetul tau ma imbata de o betie cereasca.Atingerea ta e pentru mine curcubeul, sarutul tau…sfarsitul unei lumi si nasterea alteia.Iubitul meu esti vis si … durere.

Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta alaturi de tine, nu mi-as dori alta.O clipa sa ma privesti, sa imi zambesti, sa ma atingi, sa ma saruti.Te mai astept o viata…Si ce altceva as mai putea sa iti ofer decat doi ochi caprui, frumosi si un zambet cald, care sa iti calauzeasca pasii zi de zi! Gandul imi zboara de fiecare data la tine si am impresia mereu ca esti langa mine, alaturi de inima mea si de aceea dragostea ta ma face sa uite de distanta ce ne desparte.

Lasă un răspuns

