Mai mult decât mine

Anca MORARU

Am inhalat mirosul norilor

În ploaia ce se scurge peste noi

Cu ochii închişi pot vedea

Marea din sufletul tău.

Nu mi-ai cules flori,

Iar Luna tot acolo e

Căci ochii tăi reflectă

Mai mult decât aş fi sperat.

Am spulberat neliniştea din cer

c-o singură bătaie de inimă,

Am poruncit Lunii să adoarmă

şi stelelor să plece spre alte galaxii

E atâta lumină în jur,

când tu eşti chiar aici.

Poveste de iubire

Pe valuri de gheaţă, purtate sunt

Orele ce se-adună-n culori,

Vânând fericirea clipelor cu tine.

Efemeră e clipa când iubeşti,

Sub cerul înstelat, nu eşti nemuritor.

Târziu în noapte, gheaţa va slăbi

E ora când îngerii nu dorm.

De veghe stau regretele că ai iubit

Enorm… un simplu trup fără de suflet.

Iubirea lui părea pierdută-n rai, dar

Umbrele din voi se-aprind în iad

Binecuvântaţi nu sunteţi azi,

Încet, castelul de zăpadă se topeşte

Razele luminii au încetat în noapte,

E ora când îngerii nu dorm.

Dedicaţie

Te port în suflet

Nelipsit eşti din orice

bătaie de inimă de-a mea,

Prin sânge pulsează a viaţă

Atingerile trupului tău

Pe retină, s-a imprimat

lumina ochilor tăi.

Sunt două trupuri în mine

Al tău şi al meu,

Există un singur suflet în mine

Noi doi la unison.


Lasă un răspuns

