Şi iar mi-i sufletul la tine…

de Elena FARAGO

…Şi iar mi-i sufletul la tine
Atât de-ntreg,
Atât de tot,
Că-mi sorb o lacrima şi-mi pare
Că cere,
Mângâie,
Şi doare,
De parcă tu ai plâns-o-n mine,
De parcă ţi-am venit de tot…

LACRIMA _MELCULUI

 

 

 

 

 

Aşa!… da-mi mâinile-amândouă,
Şi ochii amândoi mi-i dă,
Deschişi adânc
Şi mult
şi-aproape
Pân-vom închide-o sub pleoape
Aceeaşi stea topită-n două
De mult ce ia
De mult ce dă…

 

 

MAINI

 

 

 

 

 

 

 

Şi calea gândului se-nchide
Doar lacrimile văd…  îşi cer…
Şi nu mai am nici ochi,
Nici gură…
Pe valul mării ce mă fură
Privirile nu-şi pot deschide
Decât fereastra dinspre cer…

 

fereastra_CER

Lasă un răspuns

