scoici

de Ruxandra BULIGESCU

Parfum

Mirosi a tristete

Si pletele-ti curg rau

Orfan de certitudinea marii

Plin de armonie si divin

In inima iti curge vin

Iar eu timid astept

Un ultim pahar strain

 

Somn

Arunca-ma in iad

Decat sa-ti la asist grotescul omor

Lasa-ma sa ard

In luminile lacrimilor

Sfasaie-mi oase cu  masinarii ciudate

Lasa sufletul,intr-o bucata

Ingroapa-ma sub pleoapele tale

Vrea sa imi dorm visele

Decat sa te vad ,ruinand

Margelele mele de sticla

 

Cantec

Nu stiu ce ciudata alchimie                       plaja pustie

M-a lovit pe plaja pustie

Tandretea ta tarzie

A rasarit peste mine

Iremediabila magie

M-ai fermecat pe vecie

Buzele tale mirifice

Fac sa se vindece

Frigul din pantece

Scoici                                                                    scoici

Te caut în fiecare val

Pe care nemărginirea

îl izbeşte de maluri

În fiecare fir de nisip

Lipit de ochii tăi timizi

Şi de vise murdar

În Olimp,

Te aştept în fiecare anotimp

Rosu sec

Tristeţea mea nu o fac cadou,

Am încuiat-o-ntr-un tricou,

Iar zâmbetul nepământesc

De tine-n noapte mi-l lipesc,

Căci toate noptile-s fireşti

Când le visezi la Sâmbureşti

Nebunie

Salvează-mă de tine,

De zilele de joi

Cuprinde nebunia dintre noi

Curmă lacrimile reci

Într-un vis lipit pe veci

Să beau din vinul tău aş vrea

Nebunia mea lucidă

M-a transformat în cărămidă.

Lasă un răspuns

