Tăcerile mele

de Carmen RADU

pseudorealitate

nu este adevărat
că poţi transmite
prin puterea gândului…
ori eu nu sunt
magician
ori tu
n-ai fost un medium bun…
sau magia funcţionează
doar atunci
când
puterea iubirii
este mai mare
decât
puterea voinţei?

Şedinţă

mi-am convocat
gândurile
la o şedinţă fulger…
n-a venit decât
gândul sufletului.
Rămăsese singur
în cămăruţa inimii…
nu ştia cum să-mi răspundă
la întrebări.
ar fi fugit
dacă ar fi ştiut
chestionarul dinainte…
a preferat să răspundă
cu „poate” şi „probabil”
la toate întrebările.
m-am revoltat…
de ce atâta incertitudine?
pentru că gândurile raţiunii
avuseseră grijă:
instruirea avusese loc…
şi nici măcar
nu se chinuiseră să ameninţe…
s-au bazat pe bunul-simţ…

Cenuşa din pâine

am vrut
să-mi cumpăr
o moară…
aveam de măcinat
amintiri,
orgolii,
frustrări…
… şi plus de asta
aveam, deja, o piatră de moară:
sufletul meu.
Cu două pietre
albita pulbere
a gândului
n-o va mai cerne nimeni…
va fi pâinea
de cenuşă
cu care-mi voi hrăni
viitorul.

Lasă un răspuns

