REGRETE DE STIHUITOR

de Doru Ion LAZĂR

Desigur, v-am ucis vremea trecută

Cu viaţa mea şi ce-am ales din ea,,,

De-aceea, înstrunez altă lăută,

Că, poate, mai salvez pe cineva!

…………………………………….

 

Eu ştiu că stihuitul nu e joc,

Pe care-l joci vrând să te sinucizi,

Cu-n pic de HAR, dar… foarte mult noroc,

Portiţa NEMURIRII o deschizi

Şi te strecori prin ea, aşa cum eşti,

Cu Bune şi cu Rele, deopotrivă,

PITIC sau URIAŞ, ca în poveşti,

Te-nhaţă mâncătorii de… colivă;

Ei te-au mâncat” şi cât ai fost în viaţă

Şi mort va trebui să te frămânţi,

Să dai din coate, să ajungi în faţă

……………………………………..

 

Vai, ce-mi zornăie – acest gând în cap,

Tot fără creier, tigva-i şi mai goală,

Cu scrisul n-am făcut mare scofală…

Precis de nemurire nu mai scap!

 

 

UNUI MISOGIN

 

Tu, individ gregar,

Cu deprinderi desuete,

Mintea ta se-mpute-n ghete,

La prostie n-ai hotar!

 

Misogin şi lapidar,

Vrei să fii iubit de fete –

Tu, un individ gregar,

Cu deprinderi desuete!

 

Eşti rigid, ca un perete

N-ai, băiete, niciun dar,

Fetele mustesc de HAR,

Zâmbitoare şi cochete…

 

Tu – un individ gregar!

 

 

 

Motivaţie 

 

Deci, scriu pentru că-mi place scrisul, 

Fiindcă am de spus ceva, 

Nu mă obligă careva, 

Şi nici nu cat s-alung plictisul

 

Că vreau să cercetez abisul

Neexplorat din mintea mea…

Deci scriu pentru că-mi place scrisul,

Fiindcă am de spus ceva,

 

Dar nu e-un scop în viaţa mea

Şi nici n-aş vrea să fiu proscrisul,

Că n-am aflat, deloc, dichisul

Să cuceresc inima ta,

 

Deci scriu pentru că-mi place scrisul!

 

Lasă un răspuns

