LEAC

de Marion MANOLESCU

Cu răbdarea la necaz

nici un leac mai bun”

 

Rabdă-mă ploaie

rabdă-mă gând

rabdă-mă vorbă

aruncată în vânt

 

Rabdă-mă vis

rabdă-mă soare

rabdă-mă leac

de neuitare

şi şterge-ţi necazul

de-atâta răbdare

cu lacrima mea

din neascultare

POVESTE

 

Păcatul îşi caută vinovatul”

 

Nu-mi căuta

păcate…

 

Osândă

nu cere…

 

„Fiecare  pasăre

pe graiul ei

piere”

şi păcatul

că eşti

şi vina

că sunt

ne vinde mereu

cu acelaşi

cuvânt

TÂRG

 

A vândut pielea

ursului din pădure”

 

Nu mă vinde noapte

noaptea pot să fiu orb

 

Nu mă vinde zi

ziua poate sunt înnorat

 

Şi dacă

gânduri

uscate în ger

îţi ţipă

în rană

vinde-mă

loc de mânastire

în pădurea

de la marginea ta 

Cu răbdarea la necaz

nici un leac mai bun”

 

Rabdă-mă ploaie

rabdă-mă gând

rabdă-mă vorbă

aruncată în vânt

 

Rabdă-mă vis

rabdă-mă soare

rabdă-mă leac

de neuitare

şi şterge-ţi necazul

de-atâta răbdare

cu lacrima mea

din neascultare

POVESTE

 

Păcatul îşi caută vinovatul”

 

Nu-mi căuta

păcate…

 

Osândă

nu cere…

 

Fiecare  pasăre

pe graiul ei

piere”

şi păcatul

că eşti

şi vina

că sunt

ne vinde mereu

cu acelaşi

cuvânt 

 

          

TÂRG

 

A vândut pielea

ursului din pădure”

 

Nu mă vinde noapte

noaptea pot să fiu orb

 

Nu mă vinde zi

ziua poate sunt înnorat

 

Şi dacă

gânduri

uscate în ger

îţi ţipă

în rană

vinde-mă

loc de mânastire

în pădurea

de la marginea ta          

Lasă un răspuns

