Fugă

de Carmen RADU

s-a strecurat tiptil

printre gânduri…

ecoul amintirilor

n-a mai recunoscut

umbra…

mi-am „setat” sufletul

numai

pentru zilele viitoare…

Anatomie

 

…sau ambalaj pentru suflet,

pentru gânduri,

pentru ceea ce numim

„staţionare”

aici şi acum…

***

de câte ori privesc

animalele de la circ

îmi dau lacrimile…

nu cred

că pot suporta

umilinţă mai mare

decât aceea

„de a face frumos…”

 

 

***

să nu întrebi

niciodată

sufletul

care ţi-a stat pe umăr

de ce a hotărât să zboare…

tu nu ştii…

dar zărise, în depărtare,

umbrele

care-ţi stăteau de strajă

la poarta sufletului…

era nedrept

să fie

o umbră

în plus… 

s-a strecurat tiptil

printre gânduri…

ecoul amintirilor

n-a mai recunoscut

umbra…

mi-am „setat” sufletul

numai

pentru zilele viitoare…

Anatomie

 

…sau ambalaj pentru suflet,

pentru gânduri,

pentru ceea ce numim

„staţionare”

aici şi acum…

 

 

  

***

de câte ori privesc

animalele de la circ

îmi dau lacrimile…

nu cred

că pot suporta

umilinţă mai mare

decât aceea

„de a face frumos…”

 

 

***

să nu întrebi

niciodată

sufletul

care ţi-a stat pe umăr

de ce a hotărât să zboare…

tu nu ştii…

dar zărise, în depărtare,

umbrele

care-ţi stăteau de strajă

la poarta sufletului…

era nedrept

să fie

o umbră

în plus… 

Lasă un răspuns

