SINCERITATE

de Ion ALEXANDROAE – XII F (LTNB)

Mă-ntreb dacă mă mai visezi

Şi de-nţelegi ceea ce-ţi spun…

Oare ai încetat să crezi

Că te doresc ca un nebun?

 

Ai spus că vrei s-apari pe cer,

Pe bolta sufletului meu,

Voi sta în ploaie şi în ger

Şi te voi aştepta mereu.

 

E frig, dar eu nu-ngheţ şi-aştept

Sperând că tu apari curând

Iar lacrimile-mi curg pe piept

Şi te păstrez mereu în gând.

 

În suflet am un scop divin:

Să ne-nţelegem din priviri,

Iar seara când mereu mă-nchin

Nu vreau să zac sub amăgiri.

 

Aştept să vii la pieptul meu

Amar de lacrimi şi de dor,

Aştept, deşi îmi este greu,

Căci să iubeşti nu e uşor.

Lasă un răspuns

