Prima mea expoziţie la METAMORFOZE

de  prof. Elena DODIŞ

         Ca să pot vorbi despre revista „Metamorfoze”, trebuie sa fac legătura cu anii de liceu – poate de aceea este atât de apropiată de sufletul meu .

Realizând desene pentru revistă, am reuşit să mă cunosc mai bine şi să îmi dau seama că arta este drumul meu în viaţă.

Tot „Metamorfoze” a fost şi prima mea „expoziţie ” – am început să public din clasa a X-a si am crescut ca artist odată cu ea.

Datorita acestor desene, am reuşit să realizez faptul că arta nu este pentru mine un simplu hobby – ci un mod de viaţă . Chiar şi hotărârea de a urma o facultate în domeniu se datorează acestei colaborări .

    Ca  să fiu sincera, tot datorita acestei colaborări am reuşit să „împuşc” şi câţiva de 10 la  limba română – dacă un test se dovedea a fi prea dificil, domnul profesor Miu  mă încuraja: „Tu ilustrează comentariul …” sau mai drastic …  „Dacă până mâine nu aduci x număr de desene pentru revistă iei   nota doi…”

          Pe această cale as dori să mulţumesc domnului profesor Miu pentru încurajări şi pentru faptul că a crezut în talentul meu oferindu-mi şansa să fac parte din redacţia revistei.

Lasă un răspuns

