Mama mea de dor

de Delia MICU – IX A (LTNB)

Oh, mamă dacă ai fi aici ţi-aş spune atâtea lucruri. Ţi-aş spune cât de mult te iubesc. M-ai învăţat că viaţa  însăşi este o luptă continuă. M-ai învăţat să lupt. Mi-e dor să-mi amintesc cum îmi spuneai : fata mea… Îmi e dor de sfaturile tale.. de criticile tale... Îmi este dor de mama, de fiinţa care ştia când şi cum sǎ mă ia în braţe ca sǎ îmi fie bine. Aş da orice sǎ te întorci acasă. Îmi aduc aminte cu drag de toate momentele petrecute împreună. Îmi pare rău cǎ nu am ştiut sǎ te preţuiesc atunci când te-am avut.

A trebuit sǎ te pierd ca sǎ îmi dau seama de semnificaţia cuvântului “mamǎ”. Mama nu e doar fiinţa care ne face de mâncare, ne pregăteşte hainele şi ne dǎ bani, e fiinţa care ne ascultǎ mereu, care e alǎturi de noi în toate momentele, care ştie cum sǎ ne împace, şi care indiferent de ce se întamplǎ rǎmâne tot mamǎ. Dacǎ aş da timpul înapoi aş face multe lucruri. Aş preţui fiecare moment petrecut  împreunǎ. Nu am ce sǎ îţi reproşez. Ai fost un exemplu pentru mine, modelul meu în viaţa.. Poate cǎ la început mi-a fost greu.. nu ştiam ce sǎ fac .. nu ştiam cum sǎ mǎ port. Acum timpul a trecut. A trecut doar un an.. unul.. dar pe care l-am simţit din plin. Veneam mereu la tine şi îţi povesteam tot. Ştiai totul despre mine. Doar tu mǎ cunoşteai cu adevǎrat. Când eram fericitǎ sau tristǎ veneam tot la tine. Nu te intrebam niciodatǎ dacǎ e ceva ce te deranjeazǎ, dacǎ te frământǎ ceva… Mǎ gândeam doar la mine. Nu îmi dǎdeam seama cǎ şi tu eşti o fiinţa, un om care la fel ca şi mine…trǎia o viaţa. Iartǎ-mǎ dacǎ nu am ştiut sǎ fiu aşa cum îţi doreai…

Lasă un răspuns

