MAMA MEA DE DOR…

de Mariana MAZÂLU – IX A (LTNB)

De când  m-am născut, deşi plângeam de fericire mama a fost prima fiinţă pe care am cunoscut-o, ea deja mă iubea…

Femeia cea mai importanta din viata mea este mama.

Mama este icoana sufletului meu, iar dragostea mea este altarul iubirii mele veşnice pentru ea.

         Mama mea este …o zână bună, este îngerul meu pământean, este o raza de soare ce mă alină in fiecare zi numai cu sfaturi bune si cu un sărut pe frunte ce îmi face cu siguranţă ziua mai bună.

Aş vrea să desenez infinitul, dar…trăim într-o viata ce ni se scurge printre degete, precum nisipul din clepsidra timpului. Dar mama  e doar una…iar dragostea mea pentru ea e un tei înflorit în grădina inimii.

Mama, este lumina vieţii mele ce nu se stinge niciodată şi străluceşte în mine ca o stea pe cer, este leagănul de poveşti ce mi-a mângâiat copilăria şi a făcut ca fiecare zi petrecută alături de ea să fie o zi de basm.

Numai mama mă strânge la pieptul ei şi ascult cum bate inima da tare.. şi ea mă iubeşte la fel de mult, atât de mult încât iubirea ei mă face să trec peste orice.

Mama mea este o gingaşă floare ce-i absorbi parfumul frumos mirositor in fiecare zi .

Mama mea este cea mai de preţ comoară.

        Te iubesc, MAMA!

Lasă un răspuns

