SUFLET ABANDONAT

de Mariana MAZÂLU – clasa a IX-a A

Timpul capătă formă…

Este septembrie!

Castanii îşi apleacă ramurile

Peste suferinţa noastră,

Frunzele – peceţi sângerii

Adie uşor…melancolic,

În ritm melodios

De toamnă.

Peste tot, în jur…

Miros de suflet abandonat.

 

              

IZVORUL GÂNDURILOR

 

Voci ale gândului

Mă dezbracă-n eter,

Un fluture venit din amintiri

Îmi acoperă inima

Cu aripile sale.

Emoţia  adolescentină…

Este durerea sufletului orb.

 

VISUL

 

De la un timp

Paşii mă duc spre trecut ,

Trăiesc din amintiri,

Mă hrănesc cu speranţe

Sunt însetată de dor …

În clepsidră curg regrete,

Iar visul este salvarea mea.

 

NOTA REDACŢIEI:

Pentru aceste trei poezii, autoarea a fost premiată

de către dl prof. dr. Const. MIU – redactorul şef al revistei

METAMORFOZE.

 

 

Lasă un răspuns

