Duetul Dragostei

de

Alexandroae Ionuţ – clasa a XII-a F

         Burducel Andreea Laura – clasa a IX-a D

Vreau să te sorb şi să te beau,

Pe pieptul tău mereu să stau

Şi să adorm, să mă trezeşti,

Cu ochii-ţi dulci să mă priveşti.

Pe pleoape am doar poezii

Pe care-n vise mi le scrii.

În ochii tăi mă oglindesc,

M-arunc, înot şi mă topesc.

 

Tot ce ne-am scris s-a transformat

În inimile ce se zbat:

A mea zvâcneşte-n pieptul tău

Şi-n mine-ţi bate şi mai rău.

Ne vom iubi aşa mereu

Chiar dacă uneori e greu

Să aşteptăm să ne-tâlnim…

Nu vreau decât să ne iubim!

 

Când ne plimbăm noi amândoi

Şi ne-ntâlnim cu doi bătrâni

Ca ei am vrea să fim şi noi:

La fel de-drăgostiţi şi buni.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

