Anotimpurile iubirii

de Simina LUPU

PRIMAVARA. Aici sunt cu EL. L-am întâlnit primăvara…mulţumesc fiică a naturii! Luceafărul inimii lui a găsit scară sa coboare în lumea mea de muritoare. Ce fericită pot sa fiu lângă EL… Ştie să îmi împodobească părul cu flori de mai, să îmi dăruiască parfumul primilor ghiocei înfloriţi, să danseze cu mine pe crudul ierbii ascultând simfonia izvorului. EL mă ridica la cer, mi-a promis că mă face a lui mireasă, cu praf de stele sclipin-du-mi pe gene. El are inima ca un magnetofon… înregistrează în fiecare ceas orice gând, orice clipă, orice trăire de-a mea. Numai EL îmi simte euforia viselor!

VARA. A plecat. Mi-a privit chipul într-o seară caldă, plăcută de vară, care s-a transformat în cel mai teribil coşmar când am văzut singurătate şi linişte, mult prea linişte în jur. Stelele la care visam cândva că le voi purta în păr sunt doar stele căzătoare acum. Le vad căzând.. Plouă…Ascult glasul disperat al picăturilor de ploaie.

TOAMNA. A sosit zâna anotimpurilor sufletului meu căzut în negură. Ea mă reprezintă cu urâţenia ei, având copaci ce sunt acum nudurile pădurii , cu frunze ridate, cu parfum şi gust de-otravă dulce. Mă simt atât de tristă, toamnă dragă, pentru că tu însăţi produci melancolie şi regrete. Nici nu mai sper că EL se va întoarce într-o zi mohorâtă. Privesc lacrimile tale pe geam, curg şiroaie, nu mai plânge! Nu vreau sa mai văd măcar sau să aud glasul disperat al picăturilor de ploaie.

IARNA. Sânge de cenuşă-mi picură acum prin vene. E iarnă, un anotimp mult prea curat şi pur pentru a fi pătat cu suferinţă. Azi îngerii râd şi plâng. Da, râd… se bucură pentru că s-a născut Hristos, dar sunt trişti pentru că nu eşti tu. Te-am purtat in suflet prea mult… ţi-am venerat inima-ţi de astru. La ce folos?!   

Ochii de smarald

 

Visând la ochii de smarald

Îţi scriu acum cu sânge cald,

Într-un caiet cu foi stinghere,

Care-a rămas a mea durere.

 

 

Ţigara vieţii-mi arde-ncet,

Cu lacrimi umplu alt caiet,

Am luat acum calea uitării

Mă sting încet, la ţărmul mării.

 

Lasă un răspuns

