Ultima suflare

de Mădălin Bogdan

Frig, zăpadă, întuneric
Toate se-nchină aceluiaşi zeu puternic
Sânge pe jos, nu mai contează!
Privesc – îngerul nu mă veghează.
Lumea-i din ce in ce mai rea
Ştiu, aşa a fost pururea
Se va nărui? S-a terminat?

Dumnezeu m-a blestemat?
Nu cred ca-i încă o zi normală
Înconjurat de viaţa mea reală
Simt cum lumina ochilor mi se stinge
Coasa morţii mă atinge …

Inima-mi de-abia pulsează
Sufletul mi se fumează.
Ştiţi de cine, nu mai spun
NU VĂ IUBESC, zic rămas-bun!

Lasă un răspuns

